logo_beyazlogo_beyazlogo_beyazlogo_beyaz
  • ANASAYFA
  • GÜNCEL YARIŞMALAR
  • GEÇMİŞ YARIŞMALAR
  • UYGULAMALAR
  • İLETİŞİM
✕
 

GÜNCEL YARIŞMALAR

Hackathon Banner

YAPAY ZEKÂNIN GSB YAZILIM PROJELERİNE ENTEGRASYONU temalı hackathon, gençlerin yaratıcı çözümlerle kamu projelerine katkı sağlamalarını amaçlayan ve Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın yazılım projelerine yenilikçi dijital çözümler getirecek fikirleri arıyor.


KONU

3-7 Şubat 2025 tarihleri arasında Gaziantep’te düzenlenen Yapay Zekâ Kampına katılan gençlerin yer alacağı “Yapay Zekânın GSB Yazılım Projelerine Entegrasyonu” temalı hackathon, katılımcılardan, Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın yazılım projelerini geliştirecek ve daha akıllı, verimli hale getirecek yenilikçi yapay zekâ destekli sistemler oluşturmaları beklenmektedir. Bu etkinlik, hem teknik bilgiye sahip olan katılımcılara hem de projelerin tasarımı, stratejik yönü veya kullanıcı deneyimi gibi alanlarda katkı sağlamak isteyen katılımcılara açıktır. Katılımcılardan, teknik ve yaratıcı becerilerini birleştirerek, yapay zekâ destekli sistemler geliştirmeleri beklenmektedir.

AMAÇ

Bu hackathonun amacı, gençlerin yapay zekâ alanındaki ilgisini artırmak, bu alandaki yetkinliklerini geliştirmek ve Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın yazılım projelerine entegre edilebilecek yenilikçi yapay zekâ destekli sistemler üretmektir. Katılımcılar, geliştirme sürecinde takım çalışması, problem çözme, yaratıcılık ve strateji geliştirme gibi becerilerini geliştireceklerdir. Etkinlik, katılımcılara sadece teknik bilgi sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda kullanıcı deneyimi, çözüm önerileri ve stratejik düşünme gibi önemli becerileri de kazandıracaktır.

KAPSAM

  • Geliştirme:   Hackathon boyunca, katılımcılar, Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın yazılım projelerine yönelik yapay zekâ destekli sistemler geliştireceklerdir. Bu sistemler, genellikle makine öğrenimi, derin öğrenme veya doğal dil işleme gibi yapay zekâ yöntemlerini kullanarak oluşturulacak, ancak yalnızca teknik bilgi gerektiren projeler değil, aynı zamanda stratejik tasarım, kullanıcı odaklı düşünme ve çözüm geliştirme alanlarına da katkı sağlanacaktır.
  • GSB'nin mevcut yazılım projeleri:   Katılımcılar, GSB'nin hâlihazırda kullanımda olan yazılımlarına (örneğin, spor bilgi sistemi, yurt yönetim yazılımları, gençlik ve etkinlik yönetim sistemleri, kredi ve burs tahsis süreçlerinde adil ve şeffaf dağıtım) odaklanacak ve yapay zekâ destekli sistemler geliştireceklerdir.
  • Yenilikçi ve uygulanabilir çözümler:  Katılımcılardan, geliştirecekleri yapay zekâ destekli sistemlerin hem yenilikçi hem de pratikte uygulanabilir olmasına özen göstermeleri beklenmektedir. Sistemler, mevcut yazılımlara yeni özellikler kazandırarak verimliliği artırmak ve kullanıcı deneyimini iyileştirmek için kullanılacaktır.
  • Takım çalışması ve işbirliği:   Katılımcılar, 5 kişilik takımlar halinde çalışarak projelerini geliştireceklerdir. Her takım, yapay zekâ destekli sistem geliştirme sürecinde farklı yetenek ve becerilere sahip üyelerden oluşabilir. Teknik bilgiye sahip katılımcılar yapay zekâ destekli sistemin geliştirilmesine odaklanırken, proje tasarımı, kullanıcı deneyimi, strateji geliştirme gibi alanlarda deneyimli katılımcılar da projeye katkı sağlayabilecektir.

ÖDÜLLER

Dereceye Giren Takımlar Bakanlığımız Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığında, aşağıda belirtilen sürelerle staj yapmaya hak kazanmıştır;

Alternate Text Alternate Text Alternate Text

   30 İş Günü      20 İş Günü       10 İş Günü


KAZANAN TAKIMLAR





FİNALİST TAKIMLAR









Güncel yarışmalardan Biz mobil uygulamamızı edinerek haberdar olabilirsiniz.

UYGULAMALAR

gencizbiz

android          ios

Bizi Takip Edin!

© 2022